نام گذاری یکی از معابر پایتخت به نام مرحوم طالب زاده با قید فوریت

 رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هنرها و اقدامات مرحوم نادر طالب‌زاده، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که نامگذاری یکی از معابر شهر به نام مرحوم طالب‌زاده با قید فوریت انجام شود. 

مهدی پیرهادی در شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک به مناسبت روز صلیب سرخ، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با تربیت نیروهایی خدوم و دلسوز برای امدادرسانی در حوادث و رویدادها می کوشد که اعضای جامعه را نسبت به رویدادها مصونیت ببخشد و زمینه جلوگیری از حوادث را فراهم کند.

وی ادامه داد: معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری، سازمان فرهنگی و هنری و سازمان مدیریت بحران و تمام بخش هایی که می توانند در زمینه آموزش اقدام کنند، بستر آموزش و فرهنگسازی را در اختیار مردم و سمن ها قرار دهند و در راستای کاهش صدمات در مواقع بحران، شرایط را برای آموزش گران و امدادگران هلال احمر فراهم کنند تا بتوانند فعالیت های خود را انجام دهند.

پیرهادی با بیان اینکه امدادگران در خصوص انبارها در زمان امدادرسانی مشکل دارند، یادآور شد: از شهردار تهران انتظار داریم که توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

وی با اشاره به هنرها و اقدامات مرحوم نادر طالب زاده، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که نامگذاری یکی از معابر شهر به نام مرحوم طالب زاده با قید فوریت انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روز تالاسمی، بیماری های خاص و لاعلاج، گفت: بیماری های لاعلاج بیماری دائمی است و فرد تا آخر عمر با این مشکل روبه رو است. متولی این بیماران بنیاد امور بیماری های خاص است و نامگذاری ها بیشتر برای اطلاع رسانی و آگاهی عمومی انجام می شود.

وی افزود: 130 هزار بیمار داریم که به جهت این بیماری تا پایان عمر درگیر هستند. خواهش ما این است که شهرداری تهران و اداره کل سلامت نسبت به این افراد توجه ویژه داشته باشند و ان اجی اوها و مردم نیز که پیش از این توجه ویژه داشته باشند، بیش از پیش تلاش کنند تا از آلام این افراد کاسته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.