دغدغه مدیریت شهری، رفع معضل مسکن در پایتخت است/ ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی با کمک شهرداری در جنوب تهران

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در رابطه با اهداف و برنامه‌های بنیاد مسکن جلسات متعددی با شهردار و معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار کرده‌ایم و خوشبختانه دغدغه مدیریت شهری رفع معضلات مسکن در پایتخت است.

اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در همایش الزامات، راهکارهای تولید، تمامع زدایی و پشتیبانی گفت: در حال حاضر با رویکرد دولت جدید در حوزه نهضت تولید مسکن، بنیاد مسکن در حال ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن روستایی و ۶۰ هزار واحد مسکن شهری با محوریت مردم است.

وی افزود: همچنین در ۱۴ نقطه از کشور که شامل ۸ منطقه زلزله زده و ۶ منطقه سیل زده است، ستاد بازآفرینی ایجاد شده و با تلاش بنیاد مسکن بازسازی این مناطق آسیب دیده در حال انجام است.

نیکزاد تصریح کرد: ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور وجود دارد که دارای طرح هادی مصوب هستند که افق این طرح ها ۱۰ ساله در نظر گرفته شده است و اکنون در حال بررسی طرح هادی ۴۰۰۰ روستا هستیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه لازم بود در حوزه مسکن در شهر تهران یک حرکت جهادی انجام شود، تاکید کرد: بنیاد مسکن با ظرفیت بالایی که دارد، می تواند به عنوان نخ تسبیح تمامی دستگاه های متولی را جمع کند.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه مسکن توسط شهرداری تهران گفت: خوشبختانه نگاه مدیریت جدید شهر تهران رونق ساخت و ساز در پایتخت است و برای تحقق این هدف به سراغ انبوه سازان رفته است.

نیکزاد ادامه داد: در رابطه با اهداف و برنامه های بنیاد مسکن جلسات متعددی با شهردار و معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار کرده ایم و خوشبختانه دغدغه مدیریت شهری رفع معضلات مسکن در پایتخت است.

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی با حضور شهردار تهران در جنوب تهران کلنگ زنی می شود که در این زمینه بنیاد مسکن در کنار مدیریت شهری قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.