واکنش سروری به حمله سایبری به سامانه های خدماتی شهرداری

نایب رئیس شورای شهر تهران در واکنش به حمله سایبری به سامانه‌های خدماتی شهرداری گفت: این مسئله در حال بررسی است و حتما سیستم باید آسیب‌شناسی و ایمن‌سازی شود تا چنین اتفاقاتی تکرار نشود.

«پرویز سروری» نایب رئیس شورای شهر تهران درباره حملات سایبری به سامانه‌های خدماتی شهرداری تهران گفت: این موضوع در حال بررسی است و حتما باید آسیب‌شناسی شود و اقدامات لازم و فنی در این رابطه صورت بگیرد.

او تصریح کرد: در حال حاضر اختلال در سامانه شهرداری در حال پیگیری است و اقدامات لازم جهت ایمن شدن سیستم در دست بررسی است.

بر اساس این گزارش ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به حملات خرابکارانه به برخی سامانه‌های خدماتی شهر تهران با هدف ایجاد نارضایتی و اختلال در خدمت‌رسانی به مردم اعلام کرده است؛ اگرچه در همان لحظات ابتدایی توسط کارشناسان فنی، تشخیص و کنترل بر فرآیندها و سامانه‌ها ایجاد شد، اما با این حال در حال حاضر برخی از این سامانه‌ها برای اطمینان بیشتر از پایداری و خدمت‌رسانی حداکثری به صورت موقت محدود شده است. به محض اطمینان کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و نهادهای مسئول، این سامانه‌ها به فرآیند خدمت رسانی به مردم شریف تهران ادامه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.