علوی: سلامت روان شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری در دوران پساکرونا است

عضو شورای شهر تهران از برنامه‌ریزی انجام شده توسط مدیریت شهری با همکاری وزارت بهداشت جهت بهبود سلامت روان شهروندان خبر داد و گفت: در دوران پساکرونا باید برای رفع آسیب‌هایی که کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده به روح و روان مردم وارد کرد، تلاش کنیم.

سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: امسال پس از بالغ بر ۲ سال که با ویروس کرونا و محدودیت های وضع شده مواجه بودیم، با کمتر شدن محدودیت ها و فروکش کردن نسبی کرونا یک مقدار مباحث روانی و اجتماعی و آسیب هایی که در این ایام به جامعه وارد شده، خود را نشان می دهد.

وی شهر و شهروندان را دارای ۲ وجه جسمی و روحی دانست و افزود: در مورد شهروندان سعی شده در هفته سلامت با همکاران خوبمان در وزارت بهداشت و مجموعه‌های دیگر همکاری کنیم و برای هر ۲ وجه ذکر شده برنامه ریزی انجام شود.

عضو کمیسیون اجتماعی شورای ششم شهر تهران یادآور شد: برای جسم که مدت‌هاست کادر درمان در بیمارستان ها زحمت می‌کشند و برای وجه روحی شهروندان نیز که آسیب‌هایی دیده بودند، باید برنامه‌هایی داشته باشیم.

وی گفت: این هفته‌ها و نامگذاری‌ها برای نشان دادن اهمیت موضوع است و این برنامه ها برای کل سال طراحی شده و ما در مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری تهران از بدو ورود سعی کرده‌ایم که موضوع سلامت روانی و اجتماعی شهروندان به ویژه در دوران پساکرونا را مدنظر داشته باشیم.

علوی بیان کرد: امسال در ایام عید نوروز که بعد از چند سال مقداری محدودیت‌ها کمتر شده بود، ۶ میلیون مهمان در شهر تهران از سراسر کشور داشته ایم و این نشان می‌داد شهروندان به اوقات فراغت سالم بعد از کرونا احتیاج دارند.

عضو شورای شهر تهران گفت: باید برنامه ریزی های بیشتری داشته باشیم و همانطور که در دوران کرونا برنامه ریزی هایی برای شهر داشتیم، انتظار داریم مجموعه‌ها در زمینه سلامت اقدامات مناسبی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.