سروری: استقبال بین‌المللی از نمایشگاه گل و گیاه نشانه سطح خوب آن است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورای ششم و شهرداری عزم خود را بر این جزم کرده که با فساد برخورد و مقابله جدی داشته باشد، اظهار کرد: وقتی اقتدار پلیس از بین می‌رود و اجازه می‌دهیم در فضای مجازی هر برخوردی با پلیس صورت بگیرد بدون اینکه بدانیم قبل از آن چه اتفاقی افتاده است، نتیجه آن اقتدار اراذل و اوباش می‌شود.

پرویز سروری در شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: یک ماه باران خیرات بر بشر نازل شد و پس از یک ماه ضیافت پروردگار، بندگان جایزه این میهمانی را در عید فطر دریافت کردند که امیدواریم با بی توجهی و غفلت برکات این ماه را از دست ندهیم.

وی ضمن ابراز گرامیداشت هفته سلامت و عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سه تن از کادر سلامت شهرداری تهران در ایام شیوع کرونا خاطرنشان کرد: روز سه شنبه برنامه ای برای بزرگداشت کادر سلامت در شهرداری برگزار خواهد شد اما باید از تلاش و از خودگذشتگی کادر درمان که در طول دو سال گذشته به مقابله با کرونا پرداختند تقدیر کرد.

سروری با اشاره به ارتحال شهادت گونه نادر طالب زاده یادآور شد: در جامعه غرب همه چیز ابزاری شده است. اگر قهرمانی بخواهد رویه ضد ستم داشته باشند می گویند ورزش را سیاسی کنید اما در اوکراین می گویند ورزش سیاسی نیست و اتفاقی نیفتاده است. آزادی مطبوعات یکی از موضوعات خنده داری است که غرب ادعا می کند. ما نمی توانیم نام سردار سلیمانی و سید حسن نصر الله را به عنوان دشمنان تروریست در فضای مجازی داشته باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران به حمله ناجوانمردانه به شهردار یکی از نواحی منطقه ۱۹ شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: این نیرو در راه مبارزه با فساد و سودجویی عده ای طماع به شکل خطرناکی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و این نشان می دهد که هدف گذاری شورا و شهرداری درست بوده و مقابله و مبارزه با فساد هزینه دارد که ما این هزینه را پرداخت می کنیم. جمع آوری پالادیوم نیز از این دست موارد است.

وی با بیان اینکه شورای ششم و شهرداری عزم خود را بر این جزم کرده که با فساد برخورد و مقابله جدی داشته باشد، اظهار کرد: وقتی اقتدار پلیس از بین می رود و اجازه می دهیم در فضای مجازی هر برخوردی با پلیس صورت بگیرد بدون اینکه بدانیم قبل از آن چه اتفاقی افتاده است، نتیجه آن اقتدار اراذل و اوباش می شود.

سروری تأکید کرد: در کشورهای غربی که مدعی آزادی حقوق بشر هستند برخوردهای خشنی دارند. ما آن رفتار را محکوم می کنیم اما این موضوع را نیز محکوم می کنیم که پلیس تضعیف شود و اینگونه به پلیس حمله صورت بگیرد. انتظار داریم که پلیس در راستای امنیت شهروندان و اقتدار را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به حضور ۱۳ کشور در نمایشگاه گل و گیاه تهران یادآور شد: گزارش‌ها نشان می‌دهد که نمایشگاه خوبی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.