۹۰درصد شبکه فاضلاب پایتخت اجرا شده است/ایجاد تمامی۳۷۴ مخزن اضطراری تا ۲سال دیگر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه ۷۰ مخزن تا پایان خردادماه تحویل داده می شود و ۵۰ مخزن نیز در مرحله مناقصه قرار می گیرد، تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام ۳۷۴ مخزن اضطراری ایجاد خواهد شد.

محمدرضا بختیاری در شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح “اصلاحیه مصوبه تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و آبرسانی تاسیسات آبی شهر تهران” با بیان اینکه تبصره سه بخشی از منابع مالی ما به شمار می رود، اظهار کرد: از منابع دولتی نیز برای پیشبرد اهداف استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اعلام اینکه از ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار تبصره سه؛ حتی یک ریال در بودجه جاری شرکت آب و فاضلاب استفاده نشده است، یادآور شد: تمام این اعتبار در پروژه های عمرانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۷۰ مخزن تا پایان خردادماه تحویل داده می شود و ۵۰ مخزن نیز در مرحله مناقصه قرار می گیرد، تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام ۳۷۴ مخزن اضطراری ایجاد خواهد شد.

بختیاری همچنین خاطرنشان کرد: شورای شهر تهران دو عضو ناظر در شرکت آب و فاضلاب دارد و بر تمام هزینه کرد ما نظارت دارد. پیش بینی حسابرس پیشنهاد شرکت آب و فاضلاب بود. این اطمینان را می دهیم که ریالی در خارج از مسیر مصوب هزینه نشده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می شد تکمیل فاضلاب تهران ۱۱۰ سال طول بکشد اما ۹۰ درصد شبکه فاضلاب که هشت هزار کیلومتر بود، اجرا شده است.

بختیاری با اشاره به کاهش بارندگی در تهران، اظهار کرد: سال قبل تهران کم بارش ترین سال را در ۵۰ سال اخیر تجربه کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ابراز امیدواری کرد که با تمدید تبصره سه بتوان طرح ها را پیش برد و تهران گام بزرگی را در راستای طرح های آب و فاضلاب بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.