تا ۳ سال آینده محصولات ارائه شده در میادین میوه و تره بار شناسنامه‌دار می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه باید بدانیم برای تولید محصولات ارائه شده در میادین میوه و تره بار از چه سمی برای مبارزه با آفت استفاده شده و یا از چه کودی در تهیه آن استفاده شده، گفت: تا ۳ سال آینده هر محصولی که وارد سازمان میادین می‌شود، باید شناسنامه داشته باشد.

ایوب فصاحت در پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران از آماده سازی یک طرح تحولی برای این سازمان خبر داد و تصریح کرد: این طرح نهایی شده است که زنجیره تامین و ارزش از مهمترین کلید واژه های آن است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه اصطکاک میان ما و تعاون روستایی به خاطر این بود که قیمت به درستی تعیین نشده بود چون از تولیدکننده واقعی خرید نمی شود و مسیر خرید هم اشتباه بوده است، ابراز داشت: با هوشمندسازی فرآیند تولید و فروش، این مشکل حل می شود.

وی برندسازی را هم یکی از برنامه های این سازمان خواند و گفت: هر محصولی که وارد سازمان میادین می شود باید تا ۳ سال آینده شناسنامه داشته باشد که بدانیم از چه سمی برای مبارزه با آفت استفاده شده و محصول با چه کودی تهیه شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد: ظرف ۲ سال آینده برندسازی میوه و تره بار را نهایی خواهیم کرد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.