ناصر امانی: در کفری که نسبت به ما وجود دارد، سهیم هستیم/باید تحول را بپذیریم

به گزارش تهران نامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات ضرغامی، وزیر گردشگری و میراث فرهنگی که امروز در صحن شورا حضور پیدا کرد، گفت: من فارغ از نگاه شما به میراث فرهنگی کشور، جنبه فرهنگی و اجتماعی نگاه شما را می‌پسندم. شما در ارتباط با حوادث اخیر توییتی کردید که متن آن را می‌خوانم.

او ادامه داد: در متن توییت شما آمده است که؛« بزرگترین منکر، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. نظام بن‌بست ندارد. برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم.»

امانی اضافه کرد: من از وزاری دیگه چنین اظهار نظری ندیدم و از مسوولان فرهنگی هم که اظهار نظر کرده بودند، مشابه این توییت شما ندیدم. اینکه چنین جامع به عمق تحولات اجتماعی پرداخته شود و جوانان دهه 80 که ما را قبول ندارد. که این موضوع ناشی از اساس دین و کارکرد انقلاب نیست بلکه ناشی از نظام‌های فرهنگی و رسانه‌ای ما است.

او خطاب به ضرغامی گفت: شما خود سالها مدیر بزرگ‌ترین کارتل رسانه‌ای کشور یعنی صدا و سیما بودید و ما در کفری که نسبت به ما وجود دارد سهیم هستیم و وقت آن است که تحول را بپذیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.