چرا باید شهردار منطقه ۱۵ که جزو شهرداران انقلابی ست، بازداشت شود؟ تعجب می کنم/ شهرداران باید علم غیب داشته باشند که زیر زمین چه خبر است؟

نایب رئیس شورای شهر تهران از بازداشت شهردار منطقه ۱۵ در پی حادثه سقوط و مرگ یک کودک در افسریه انتقاد کرد و گفت: از این پس شهردار می‌گوید چرا خودم را به آب و آتش بزنم؟ بروم به جای کار کردن، بگردم که نکند زمین دهن باز کند و به زندان بروم، ما از این قوه عدالت محور انتظار داریم که کمک کنند و انتظار داشتیم که با صبر بیشتری با این مسئله برخورد کنند.

به گزارش تهران نامه به نقل از »انتخاب» پرویز سروری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه شاهد حادثه تلخی بودیم که یک انسان بی گناه و معصوم جان خود را از دست داد، گفت: هم شهرداری و هم شورا نسبت به این موضوع حساس هستند و حتما باید از خانواده متوفی دلجویی شود.

ما قوه قضاییه فعلی را انقلابی و بسیار میدانی می‌دانیم که برای حل مشکلات مردم سر از پا نمی‌شناسند، اما دیروز اتفاقی رخ داد که تعجب ما را برانگیخت، ما توقع بیشتری داشتیم و جای سوال است که چرا باید شهردار منطقه ۱۵ که جزو شهرداران انقلابی زحمتکش و موثر است و همچنین مسئول فضای سبز منطقه بازداشت شوند.

نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر یادتان باشد براساس طرحی در سال ۷۲ خانه‌ها در آن محدوده خریداری و تبدیل به یک میدان راهگشا شده ،گفت: شهرداران باید علم غیب داشته باشند که زیر زمین چه خبر است؟ این محدوده رمپ و لوپ بوده و بوستانی وجود نداشته و هنوز اطلاعی نداریم که این چاه خانه بوده یا یک چیز دیگر.

او با بیان این که یک نفر که فرزند همه ما است جان خود را از دست داده، تأکید کرد: اما الان چرا باید شهردار منطقه، شهردار ناحیه و مسئول فضای سبز بازداشت شود؟ برای چه باید جسارت و کارآمدی را بگیریم و مدیران شهری با استرس کار کنند تا مبادا در منطقه چندهکتاری خارج از اراده‌شان اتفاقی رخ بدهد و به زندان بروند و مدام نگران باشند. آیا در پی بازداشت شهرداران می‌توانیم از آنها کارآمدی بخواهیم؟ آیا آنها می‌تواند کار خود را به خوبی ادامه دهند؟

سروری افزود: کارآمدی یعنی مبارزه با فساد، رانت و رضایتمندی مردم اما حالا اگر شهرداری تصور کند هر لحظه ممکن است پایش به زندان برسد آیا می‌توانیم از او کارآمدی بخواهیم؟ شهردار می‌گوید چرا خودم را به آب و آتش بزنم و بروم به جای کار کردن، بگردم که نکند زمین دهن باز کند و به زندان بروم، ما از این قوه عدالت محور انتظار داریم که کمک کنند و انتظار داشتیم که با صبر بیشتری با این مسئله برخورد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.