نشست های تخصصی با حضور دختران نسل چهارم در منطقه ۱۷ برگزار می شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به ولادت بانوی کریمه اهل بیت(ع) گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه هایی در سطح منطقه ۱۷ برگزار می شود که یکی از آنها برگزاری نشست های تخصصی با حضور دختران نسل چهارم است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، علی محمد متولیان با اشاره به اینکه در آستانه سالروز میلاد حضرت معصومه(ع) قرار داریم، گفت:در راستای گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و معرفی جایگاه والای ایشان به ویژه برای دختران منطقه، برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی  در سطح منطقه برگزار می شود.

وی افزود: ویژه برنامه هایی همچون اجرای هنر تعاملی مثل طراحی و ساخت اثر هنری با مشارکت عمومی دختران، برگزاری مراسم جشن، اردوهای گردشگری و آموزشی، نشست های تخصصی با حضور دختران نسل چهارم، گذر هنری همراه با اهداء اقلام فرهنگی و گل در روز میلاد اجرا می شود.

متولیان تصریح کرد: همچنین برنامه هایی مثل تقدیر از دختران موفق و شاخص منطقه، برپایی اردوی کارآفرینی دختران با موضوع ایده پردازی و کارآفرینی دختران و همچنین بازارچه دهه کرامت یا همان  دست آفریده های دختران و بانوان منطقه در این ایام فرخنده در سطح منطقه برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ خاطرنشان کرد:این برنامه ها با هدف امیدافزایی، ایجاد همدلی و نشاط، تقویت خودباوری، اعتماد به نفس و روحیه مشارکت پذیری در بین دختران منطقه اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.