صرفه‌ جویی 317 هزار تومانی هر خانواده بابت خرید از میادین

پنج شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ در ۱۵:۰۴


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه فعالیت میادین میوه و تره بار در حمایت از معیشت خانواده‌ها اثرگذار است، گفت: خرید از میادین، قدرت خرید خانواده‌ها را به مراتب افزایش می‌دهد.

به گزارش تهران نامه به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با استناد به بررسی‌های به عمل آمده و گزارش عملکرد ۹ ماهه امسال این سازمان، افزود: میزان صرفه جویی اقتصادی شهروندان بابت خرید بخشی از مایحتاج مورد نیاز خود از میادین میوه و تره بار در ۹ ماهه سال جاری، بالغ بر ۹۵۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده که نشان‌دهنده نقش چشمگیر سازمان مدیریت میادین در اقتصاد شهری است.

وی با تأکید بر نقش تأثیرگذار میادین میوه و تره بار در ایجاد تعادل و ثبات قیمت محصولات غذایی در سطح شهر، خاطرنشان کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد هر خانواده تهرانی از ابتدای سال ۹۹ تا آخر آذر ماه بابت خرید از میادین، بیش از ۳۱۷ هزار تومان صرفه‌جویی کرده است و به عبارتی، فعالیت ۲۵۰ میدان و بازار میوه و تره بار تهران، قدرت خرید خانواده‌ها را در مجموع روزانه بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان افزایش داده و به اقتصاد خانواده‌ها در تهران کمک کرده است.

گفتنی است، میادین میوه و تره بار علاوه بر عرضه انواع میوه و سبزیجات و صیفی‌جات با قیمت‌های ۳۲ تا ۴۱ درصد پایین‌تر از سطح شهر، سایر محصولات مورد نیاز شهروندان مانند مواد پروتئینی از جمله گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در کنار محصولاتی همچون برنج، حبوبات و قند و شکر نیز عرضه می‌کنند.

نظرسنجی

  • Sorry, there are no polls available at the moment.

آخرین اخبار